BLOG

Ιστοσελίδα ξενοδοχείου.        6 απαραίτητα χαρακτηριστικά 

Η ιστοσελίδα μπορεί να είναι το συγκριτικό πλεονέκτημα για το ξενοδοχείο σας.

Μια ξενοδοχειακή επιχείρηση που επιθυμεί να εξασφαλίσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη απήχηση και να την μετατρέψει σε πωλήσεις, οφείλει να επικοινωνήσει με όλα τα μέσα τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα. Τα μέσα αυτά δεν είναι άλλα από μια καλαίσθητη και γρήγορη ιστοσελίδα σε όλες τις οθόνες, με δικό της σύστημα απευθείας κρατήσεων, καταχώρηση σε όλες τις πλατφόρμες κρατήσεων (π.χ. booking, expedia), τακτική παρουσία στα social media, google ads, εξασφάλιση θετικών reviews και  επικοινωνία με τους πελάτες της με πολιτική e-mail, newsletters και προσφορών. Βασικό κοινό στοιχείο όλων των παραπάνω παραμέτρων είναι το υψηλής ποιότητας και αισθητικής οπτικοακουστικό υλικό.

Ειδικά για τα ξενοδοχεία και τα τουριστικά καταλύματα, όπως πολυτελείς βίλες ή καταλύματα τύπου airbnb, προκειμένου να έχουν επιτυχημένη παρουσία  και ψηφιακή καμπάνια οφείλουν να συγκεντρώνουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στον ιστότοπό τους.

1. Πλατφόρμα κρατήσεων

Βασικό πλεονέκτημα της ιστοσελίδας ξενοδοχείου είναι μια λειτουργική και εύκολη πλατφόρμα κρατήσεων που ενθαρρύνει τις απευθείας κρατήσεις. Σε μια τέτοια πλατφόρμα που παρέχει και επιλογές στους τρόπους πληρωμής ο επισκέπτης της ιστοσελίδας σας μπορεί να ελέγξει τη διαθεσιμότητα και να πραγματοποιήσει με πολύ μεγάλη ευκολία την κράτηση του.

 

Οι επισκέπτες προτιμούν τις απευθείας κρατήσεις και προβαίνουν σε αυτές μόνο εάν η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου τους δημιουργεί εμπιστοσύνη και ασφάλεια. Υπάρχουν αρκετές έτοιμες διαθέσιμες λύσεις σε πλατφόρμες κρατήσεων, τις οποίες εύκολα μπορείτε να προσθέσετε στην ιστοσελίδα σας.

χαρακτηριστικά επιτυχημένης  ιστοσελίδας ξενοδοχείου

2. Υποστήριξη πελατών

Ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά ενός τουριστικού ιστοτόπου είναι η υποστήριξη πελατών, ειδικά για μια ιστοσελίδα ξενοδοχείου. Δημιουργεί ασφάλεια στον επισκέπτη και έχει θα ανατρέξει προκειμένου να επιλύσει τις  απορίες του, να αναζητήσει επιπλέον πληροφορίες ή να διευθετήσει τυχόν πρόβλημα που ανακύψει. Κρίνεται λοιπόν απολύτως αναγκαίο να υπάρχουν επικαιροποιημένα όλα τα στοιχεία  επικοινωνίας σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα.

 

Ακόμα καλύτερο είναι να συμπεριλάβετε στην ξενοδοχειακή σας ιστοσελίδα  chat box (πλαίσιο συνομιλίας). Μπορείτε είτε να υπάρχει υποστήριξη από άτομο 24/7 είτε το Chat box να αφορά συγκεκριμένες απαντήσεις στις συνηθέστερες ερωτήσεις  των επισκεπτών της ιστοσελίδας.

3. Σύγχρονη και ελκυστική 
ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.

Συμφωνούμε σίγουρα ότι η πρώτη εντύπωση είναι καθοριστική, οπότε δώστε αμέριστη προσοχή στην σχεδίαση και  εμφάνιση της ιστοσελίδας σας, το πόσο γρήγορη και λειτουργική είναι, το πόσο εύκολη είναι η πλοήγηση σε αυτήν, το εύχρηστο και σωστά δομημένο μενού  και φυσικά το responsive design.

  • Μια καλαίσθητη ή όχι  ιστοσελίδα θα επιδράσει αρνητικά ή θετικά ακόμη και στις μηχανές κρατήσεων (booking.com κ.α.), καθώς το 75% των χρηστών επισκέπτονται τη σελίδα του ξενοδοχείου πριν προχωρήσουν στη κράτηση.

 

  • Το design της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας πρέπει να αντανακλά τη φιλοσοφία του ίδιου του ξενοδοχείου και για αυτό το λόγο είναι καλύτερο να σχεδιάσετε την ιστοσελίδα (custom design) από το να προτιμήσετε ένα έτοιμο template. Επιπλέον η custom design ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας προσδίδει αξία και στο ίδιο το ξενοδοχείο, αφού ο συνειρμός ποιότητας ιστοσελίδας και ποιότητας ξενοδοχείου είναι αυτόματος και αυτονόητος. 

 

  •  Για να ενισχύσετε περεταίρω την ιστοσελίδα σας, επενδύστε στις φωτογραφίες και στο οπτικοακουστικό της υλικό. Αυτά τα οπτικά μέσα πρέπει να περιλαμβάνουν επαγγελματικές φωτογραφίες του χώρου με στοχευμένη αισθητική, βίντεο, λήψεις από drone και εικονικές περιηγήσεις. 

 

  • Μπορείτε να συμπεριλάβετε φωτογραφίες από την ευρύτερη περιοχή ή κάποια events που φιλοξενήθηκαν στο χώρο σας. 

 

  • Επίσης, μπορείτε να έχετε μια ξεχωριστή ενότητα με gallery φωτογραφιών που θα συμπεριλαμβάνονται φωτογραφίες που ευχαριστημένοι πελάτες τράβηξαν στους χώρους σας και μοιράστηκαν μαζί σας.

 

  • Σε περίπτωση που ως επιχείρηση προβαίνετε σε  προσφορές και εκπτωτικά κουπόνια, είναι απαραίτητο αυτό να βρίσκεται σε ευδιάκριτο σημείο στην τουριστική σας ιστοσελίδα.

 

  • Τέλος, δημιουργήστε ένα Blog (ιστολόγιο) στην ιστοσελίδα σας στο οποίο θα δημοσιεύετε σε τακτά χρονικά διαστήματα. Είναι ένα αποτελεσματικό μέσο να επικοινωνείτε με προηγούμενους και μελλοντικούς πελάτες σας και φυσικά σας βοηθά να επιτύχετε υψηλή θέση ταξινόμησης στις μηχανές αναζήτησης, αφού το Blog λειτουργεί υποστηρικτικά ως προς το SEO της ιστοσελίδας σας. 

4. Responsive design της
ιστοσελίδας του ξενοδοχείου

Μια σύγχρονη ιστοσελίδα ξενοδοχείου δεν οφείλει μόνο να είναι ελκυστική αλλά και να διαθέτει  responsive web design, δηλαδή να εμφανίζεται άρτια και να είναι λειτουργική αντίστοιχα σε όλες τις οθόνες, όπως smartphones και tablets. Δεδομένου ότι πλέον η πλειοψηφία των ταξιδιωτικών κρατήσεων πραγματοποιείται από συσκευές κινητής τηλεφωνίας (smartphones) είναι κρίσιμο ο ιστότοπος του ξενοδοχείου σας να λειτουργεί απρόσκοπτα σε κάθε τύπο και μέγεθος οθόνης κινητού.

5. Ταχύτητα Ιστοσελίδας 
Ξενοδοχείου

Η ταχύτητα της ιστοσελίδας είναι ένα από τα βασικά  χαρακτηριστικά κάθε ιστότοπου ξενοδοχείου. Τα στατιστικά δείχνουν ότι εάν ένας ιστότοπος φορτώνει αργά, έχει ως αποτέλεσμα τη συνολική δυσαρέσκεια των πελατών, σημειώνει υψηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας  και χαμηλότερο ποσοστό μετατροπών των επισκέψεων σε κρατήσεις. Επιπλέον, είναι σχεδόν απίθανο ένας επισκέπτης ιστοσελίδας που δεν ‘’φορτώνει’’ να επιστρέψει σε αυτή και να πραγματοποιήσει απευθείας κράτηση μέσα από αυτή. 

 

Δεδομένου ότι πολλές μηχανές αναζήτησης δίνουν προτεραιότητα στις συσκευές κινητής τηλεφωνίας, όσον αφορά τις καταχωρίσεις τους, είναι εξίσου σημαντικό να έχετε για το ξενοδοχείο σας έναν ιστότοπο που φορτώνει γρήγορα σε κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, πρέπει να λάβετε υπ΄όψιν ότι δεν έχουν όλοι οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας πρόσβαση σε γρήγορο internet οπότε αυτό ακριβώς το στοιχείο πρέπει να συνυπολογιστεί κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας.

6. Reviews

H πρώτη ενέργεια που θα κάνει ένας πελάτης πριν οριστικοποιήσει την κράτησή του σ΄ ένα ξενοδοχείο είναι να διαβάσει τα σχόλια για το κατάλυμα αυτό. Πλέον τα online reviews έχουν γίνει ο καλύτερος τρόπος διαφήμισης ενός ξενοδοχείου. Μια πρόσφατη έρευνα από το Search Engine Land αναφέρει ότι το 88% των ερωτηθέντων εμπιστεύονται τα online reviews όσο και τις συστάσεις που γίνονται από γνωστούς τους. 

 

Η καλύτερη απόδειξη για την ποιότητα των υπηρεσιών σας  είναι τα σχόλια από τους πελάτες σας. Αν δεν έχετε σχόλια ή έχετε λάβει κάποια  αρνητική κριτική, οι πελάτες σας θα προβληματιστούν και ίσως προτιμήσουν άλλο κατάλυμα.

 

Εάν έχετε καλές κριτικές μπορείτε να τις προσθέσετε σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα σας και στα κοινωνικά σας δίκτυα.

 

Παροτρύνετε τους πελάτες σας να γράψουν μια καλή κριτική. Μπορείτε να τους στείλετε ένα ευγενικό e-mail υπενθύμισης λίγες μέρες μετά την αποχώρησή τους από το κατάλυμα σας στο οποίο θα τους ευχαριστείτε που επέλεξαν εσάς για τη διαμονή τους και θα τους ζητάτε ευγενικά να γράψουν τις εντυπώσεις τους από το κατάλυμα σας  παραθέτοντας συνημμένα και το link που θα τους κατευθύνει στα reviews σας.

 

Σε κάθε περίπτωση βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες σας θα σχολιάσουν την ευχάριστη διαμονή τους μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας,  του λογαριασμού google my business, τα κοινωνικά δίκτυα, ή από διάφορες άλλες πλατφόρμες

Απαραίτητο στοιχείο που συνοψίζει όλα τα παραπάνω είναι το να εφαρμοστούν ενέργειες SEO στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας. Εάν συνδυάσετε SEO με ενέργειες Digital Marketing, τότε είναι βέβαιο πώς η ιστοσελίδα σας θα αποδώσει τα μέγιστα.

Εάν θέλετε μια νέα σύγχρονη ιστοσελίδα για το ξενοδοχείο σας ή να αναβαθμίσετε την υφιστάμενη σελίδα του καταλύματός σας επικοινωνήστε μαζί μας.

 

Let's work together!



δείτε ακόμα